Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolvenpup

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wolvenpup

Net terug van een 23 daagse reis door West-Canada en Zuid Alaska, schitterende reis gehad, het weer zat niet altijd mee maar als je de natuur ginds kan gadeslaan is dit van ondergeschikt belang....
    Tijdens een wandeling liepen we 2 wolvenpups tegen het lijf die in de bosrand aan het spelen waren, eentje nam vliegensvlug de benen, de andere was iets nieuwschieriger en stopte nog even om ons te bekijken, ideaal om nog de tijd te nemen voor een foto!

Eos1D3 - 500mm F5.6 1/200 uit de hand
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Re: Wolvenpup

Mooie waarneming van deze jonge wolf in zijn natuurlijke omgeving.
    En misschien kun je er nog een mooiere crop van maken?
    Grt. Jef

Comment

Bijzondere waarneming en mooi vastgelegd

Comment

Toffe waarneming !
        Hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iedel Bekijk bericht
          Toffe waarneming !
          tja....dat is het.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Schitterende waarneming.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              tja....dat is het.
              grt,bouk.
              Thx voor de comments !

@Bouk, ik begrijp je zeer zeker, misschien is het van mijn kant een fout om deze foto hier te plaatsen, het is immers een fotografieforum en geen wildforum, een topfoto is het niet en misschien had ik hem idd beter niet geplaatst maar ik ben naast amateurfotograaf een natuurliefhebber en ik kan je verzekeren dat je niet zomaar een wolvenpup in de vrije natuur ( en niet gevoederd worden met hondebrokken of appels zoals op de Veluwe...) te zien krijgt ( ga maar eens zoeken op nederpix ofzo ) vandaar dat ik toch de beslissing nam om hem hier te plaatsen.
              Toen ik aan enkele locals vertelden dat we 2 wolvenpups hadden gezien wilden ze ons zelfs eerst niet geloven… We hebben het geluk gehad vrij veel wild te zien daar, en soms van heel dichtbij ( grizzly's, zware beren, bald eagles, wapiti's, moose's, bevers, otters, marmotten, racoon's enz... ) maar gezien de licht/weersomstandigheden zijn deze foto’s veelal van een kwaliteit die niet genoeg zullen zijn voor BD jammergenoeg… Ik zie wel wat er nog te plaatsen valt
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

Comment

Laat maar komen die andere fotokes

Comment

prachtige foto.
                  kom maar op met de rest

Comment

Inderdaad geen topfoto, maar wat een unieke belevenis . (Jaloers )
                    Prachtige natuurreis, zo te zien. Laat ons nog maar wat meegenieten.

Comment

Soms is het maken van een goede foto simpelweg ondergeschikt aan de natuurervaring - ik denk dat dit daar een goed voorbeeld van is. De foto is misschien niet zo sterk, het moment is er niet minder om.
                      Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
                        Soms is het maken van een goede foto simpelweg ondergeschikt aan de natuurervaring - ik denk dat dit daar een goed voorbeeld van is. De foto is misschien niet zo sterk, het moment is er niet minder om.
                        mee eens, als je er zelf bij bent.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Inderdaad, schitterend moment...aangezien wolven nogal mensenschuw zijn en zich niet zo vlug laten zien! Knap werk!

Groetjes,
                          Ann

Comment

Schitterende waarneming!
                            Frebeat

Meer foto's op http://www.sightings.be

Comment

knappe waarneming en de foto mag er ook gerust zijn! zeer mooi moment dat je hier vastgelegd hebt!

en laat die andere foto's ook maar komen !

Comment

Working...
                              X