Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Waauw dikke pluim hoor. Dan heb je megageluk gehad met zo een prachtige zwarte achtergrond. Wat waren je exif?
Dikke pluim? Ik zou zeggen roze pluim
Megageluk? Ik heb wel effe met die beestjes bezig geweest hoor, deze zaten binnen, vandaar de achtergrond en het feit dat ik ietsje korter bij kon, ik heb er zo verschillende getrokken in die reeks binnen, allemaal mooi gelukt; ik heb nog een reeks van buiten ook, die zal ik later nog wel eens posten, die zijn helemaal anders.
exif:
Camera Model Canon EOS 500D
Tv( Shutter Speed ) 1/160
Av( Aperture Value ) 5.6
ISO Speed 100
Lens 70-300mm
Focal Length 300.0mm
Allemaal dank voor de reakties!
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Dank je iedereen voor de positieve reakties,
Ik was nog niet zeker of ze sc waardig waren en dan krijg ik een hof plekje?!
Nog zo lang niet geleden (3 maand) zette ik mijn eerste stapjes op BD in de beginnershoek, ... nu sta ik hier?!
Ik ben tevreden en neem het als een bewijs dat ik op goede weg ben en ik hoop vooral dat iedereen die me tot hier geholpen heeft met goede raad en technische uitleg en geduld en peptalks, hun visie en kennis gedeeld hebben, even tevreden zijn als ik, want zonder hen was het me nooit gelukt!!! Thx Allemaal!!! and keep up the good work!!
Lena
Last edited by Lena shoot; 26 augustus 2009, 19:17.
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Comment