Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
2 prachtige plaatjes.
Alles zit goed: compo, scherpte, kleuren, dof...
Van zo'n foto's kan ik echt genieten.
Grt. Jef
P.S. Ik heb gezien dat je vandaag in het forum van "Macro" ook een "zweefvlieg" hebt gepost.
Let wel op de forumregels die vermelden dat je maar 1 topic per dag mag openen.
Dit enkel terzijde als informatie.
P.S. Ik heb gezien dat je vandaag in het forum van "Macro" ook een "zweefvlieg" hebt gepost.
Let wel op de forumregels die vermelden dat je maar 1 topic per dag mag openen.
Dit enkel terzijde als informatie.
1 topic per dag in hetzelfde forum-onderdeel en dit zijn 2 posts in verschillende onderdelen, eentje in macro en eentje in dieren.
Ik heb het ook al moeten denken. Mits een kleine vergoeding wordt het wel héél makkelijk om mooie platen van tamme dieren te schieten
Maar toegegeven, het zijn mooie foto's
Zo klein is de vergoeding niet en die heb ik helemaal niet betaald om tamme dieren te fotograferen maar om roofvogels in de vlucht te leren fotograferen, zoals hier
De portretten van roofvogels is een onderdeel van de workshop dus daar kan je ook enkele uren mee experimenteren, wat nog altijd geen garantie is voor een goede foto dacht ik.
Het feit dat dit geen wilde dieren zijn, daar heb ik geen geheim van gemaakt want dat kan je op mijn blog lezen (link staat in handtekening).
De techniek leer je op de workshop en dat heb ik goed kunnen toepassen daar en nu ben ik klaar voor het echte werk, ... de wilde roofvogels, ik moet ze alleen nog tegenkomen nu.
@ iedereen die gereageerd heeft:
Bedankt voor de leuke reacties
het zijn zo wie zo prachtige foto's.
ik zeg altijd maar het maakt niet uit hoe je ze gemaakt hebt maar om het eindresultaat,en dat mag er beslist wezen.
Workshop of geen workshop,
Tam of wilde dieren,
Je moet het toch maar doen!!!
De eerste is een super plaat!!
Knap vastgelegd op het juiste moment, vlijmscherp all-over, en die muis ... tja, ik vind er de woorden niet voor !
Super!
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Comment