Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosruiter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bosruiter

Bedankt alvast voor jullie reactie's . Ikzelf was zeer tevreden met die derde plaat. Weliswaar niet beeldvulend maar met zo'n 500mm heb je maar een tikje scherptediep en dan is het altijd leuk om zo'n tweede exemplaar er ook nog relatief scherp op te krijgen.
    "maar ik zou rechts wat meer ruimte gegeven hebben. Maar misschien kan dat niet?"

Meestal fotografeer ik deze beweeglijke soorten op servo. Bij mijn toestel zijn die hulpscherpstelpunten op de servostand niet te vertrouwen. Vandaar het middelste scherpstelpunt waarbij de rechtse vogel op het randje van de foto staat. Compo aanpassen was hier geen mogelijkheid.

David
    Gr David

Comment

Mooie reeks.
      Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

Comment

Zeer knap ik kan ook niet kiezen alle 3

Comment

Prima reeks ! Voor mij mogen ze in deze volgorde blijven. Nr 3 komt wat onevenwichtig over door te weinig ruimte rechts.

Mvg.
          The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David Verdonck Bekijk bericht
            ... "maar ik zou rechts wat meer ruimte gegeven hebben. Maar misschien kan dat niet?"

Meestal fotografeer ik deze beweeglijke soorten op servo. Bij mijn toestel zijn die hulpscherpstelpunten op de servostand niet te vertrouwen. Vandaar het middelste scherpstelpunt waarbij de rechtse vogel op het randje van de foto staat. Compo aanpassen was hier geen mogelijkheid. David
            Ik vind dat het tegendraadse in de compositie de foto extra cachet geeft.

Dus: mooie reeks, maar hier serieuze voorkeur voor de derde.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Top reeks!
              Met grote voorkeur voor nr 3.

Ik zal raar of zelden HOF zeggen in een topic. Maar hoop deze 3e eind deze wek nog eens te zien.

Comment

Heel sterke plaatjes, prachtig werk
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Alledrie even goed Zijn ze in de regio Turnhout gemaakt?

Comment

prachtige reeks, superscherp, zalige gladde dof en mooie kleuren. Voorkeur voor nr. 3
                    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Working...
                    X