Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Maar zou je ook ééns de foto willen plaatsen origineel zonder dat hij ook maar iets is bijgewerkt , als deze dan ook zo knap is dan kan je spreken van een prachtlens .
Ik zeg niet dat de lens minder goed is hoor maar je ziet tegenwoordig niks anders meer dan prachtige foto's .Ik zou voorstellen zet de originele foto er ook bij , dan kan men zien hoe de foto in werkelijkheid was en hoe hij nadien is als hij in bijgewerkt .
Voor de rest moet ik wel toegeven dat je er iets van kent kwestie bewerken van de foto
Maar zou je ook ééns de foto willen plaatsen origineel zonder dat hij ook maar iets is bijgewerkt , als deze dan ook zo knap is dan kan je spreken van een prachtlens .
Ik zeg niet dat de lens minder goed is hoor maar je ziet tegenwoordig niks anders meer dan prachtige foto's .Ik zou voorstellen zet de originele foto er ook bij , dan kan men zien hoe de foto in werkelijkheid was en hoe hij nadien is als hij in bijgewerkt .
Voor de rest moet ik wel toegeven dat je er iets van kent kwestie bewerken van de foto
de foto is ongecropt, en gemaakt vanop een 3 a 4m!...mvg!
ik kreeg al meer van die vragen, maar ze moesten allemaal terug komen op hun woorden nadat ik de originele raw-files door stuurde..
ik ga je en mij de moeite besparen!...mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Hier moet ik toch eens op reageren:
1° In showcase vind je inderdaad veel prachtige foto's, anders zou het geen showcase noemen
2° wie aan de kwaliteit van een canon 400mm prime twijfelt.....
3° wat is er eigelijk verkeerd aan een nabewerking??? Het eindresultaat telt, en volgens mij word bijna elke foto nabewerkt.
Nu iets over deze post: kleuren, scherpte, contrast zijn perfect; mooi compo; prachtiplaat
Comment