Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roofvogel portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Roofvogel portret

    allemaal erg mooi.
    kan niet kiezen.

    Comment


    • #17
      Re: Roofvogel portret

      Supermooie reeks

      Comment


      • #18
        Re: Roofvogel portret

        super mooie foto alle maal plaatsje jammer dat je bij foto 2 net zijn schoetjes zie zitten maar kan ook zijn dat ik er op led omdat ik zelf ook roofvogels heb maar echt wel mooie fotos heb je nog meer wat dat soort fotos zie ik ze graag verzamel foto van zo veel mogelijk soorten roof vogel maar dit zijn plaatje

        Comment


        • #19
          Re: Roofvogel portret

          Oorspronkelijk geplaatst door neo29 Bekijk bericht
          super mooie foto alle maal plaatsje jammer dat je bij foto 2 net zijn schoetjes zie zitten maar kan ook zijn dat ik er op led omdat ik zelf ook roofvogels heb maar echt wel mooie fotos heb je nog meer wat dat soort fotos zie ik ze graag verzamel foto van zo veel mogelijk soorten roof vogel maar dit zijn plaatje
          op mijn website : http://www.natuurfoto.biz in de gallery onder workshops ... let wel op de copyright ;-)
          -------------------------------------
          Welcome to the playground :-)
          Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz

          Comment


          • #20
            Re: Roofvogel portret

            Mooie reeks maar voor mij is die 3de

            Mvg Jozef
            D800 en een goed glasservies

            Comment


            • #21
              Re: Roofvogel portret

              Ja die 2e he, prachtig! Als ik me niet vergis heeft die in de HOF gestaan, of toch zijn broertje in elk geval .

              Greets, Lena
              ---------------------------------------------------------------
              Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
              www.lenafotografie.be

              Comment


              • #22
                Re: Roofvogel portret

                Edit Mod Franciskine : in showcase mag maar 1 foto zichtbaar zijn ( er wordt verondersteld je allerbeste te plaatsen ), gelieve even de forumregels wat showcase betreft door te nemen ...
                Beste MOD, Kijk misschien eerst even naar de datum van de post (Oud 29 juli 2009, 20:38 ), Volgens mij was destijds deze regel niet van toepassing. Je laat een post een jaar staan en helpt hem vervolgens om zeep Als de volgende tekst lees kom alleen maar tot de conclusie dat het wenselijk is dat U zich hier ook aan houdt.

                Forum regels :
                2.10. Laat foto's a.u.b. staan

                Het is de bedoeling dat foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webruimte of bij je fotogalerijprovider blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Haal ze daar dus niet zomaar weg wanneer het je uitkomt! Anders krijgen we (foto)onderwerpen die plots geen beelden meer bevatten, maar wel nog reacties. Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.

                Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw topics en foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.

                Indien je twijfelt of jouw foto's lang op je huidige webruimte kunnen blijven staan, dan raden we je aan om een (gratis) account bij een fotogalerijprovider te nemen. Alvast dank voor je medewerking.
                Last edited by mvbalkom; 8 augustus 2010, 10:44.
                -------------------------------------
                Welcome to the playground :-)
                Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz

                Comment


                • #23
                  Re: Roofvogel portret

                  De foto's zijn nog steeds zichtbaar via de links die ik heb laten staan, forumregels gelden ook voor oudere posts. . . en ik vraag me af waarom je jouw ondertussen 1 jaar oude post ZELF na 1 jaar opnieuw naar boven haalt, wat is hier bedoeling van?
                  Last edited by Franciskine; 8 augustus 2010, 11:01.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Roofvogel portret

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    De foto's zijn nog steeds zichtbaar via de links die ik heb laten staan, forumregels gelden ook voor oudere posts. . . en ik vraag me af waarom je jouw ondertussen 1 jaar oude post ZELF na 1 jaar opnieuw naar boven haalt, wat is hier bedoeling van?
                    UW Opmerking is hier teveel : gelieve even de forumregels wat showcase betreft door te nemen

                    Had ik in een glazen bol moeten kijken ?
                    -------------------------------------
                    Welcome to the playground :-)
                    Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz

                    Comment


                    • #25
                      Re: Roofvogel portret

                      1.6. Moderatie van het forum

                      We vragen je om begrip op te brengen voor de interventies van de moderators.

                      Wanneer je post is gemodereerd of gewist, en je vindt dat dit onterecht gebeurde, stuur dan een mail of privaat bericht naar de moderator in kwestie of naar de beheerder van het forum. Ga hierover niet in openlijke discussie op het publieke forum: dergelijke berichten zijn ongepast en zullen zonder meer verwijderd worden!

                      Een lijst van alle moderators vind je via de link Bekijk forumleiding, op de hoofd- of indexpagina van het forum, onderaan de opsomming van de verschillende forumdelen.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Roofvogel portret

                        Oorspronkelijk geplaatst door mvbalkom Bekijk bericht
                        UW Opmerking is hier teveel : gelieve even de forumregels wat showcase betreft door te nemen

                        Had ik in een glazen bol moeten kijken ?
                        Neen, enkel doen wat verwacht wordt wanneer je je akkoord verklaart met de forumregels, er wordt aangenomen dat je die regels dan ook leest, niet meer, niet minder
                        Ondertussen ook via pm gereageerd.
                        Last edited by Franciskine; 8 augustus 2010, 11:25.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment

                        Working...
                        X