Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Beide mooi scherp en kleurrijk , , normaal zijn het nachtdieren maar tegenwoordig zitten ze zelfs in de tuin en eten en de groenten en zelfs de perkplanten af.(vooral als ge tegen natuurgebied woont, en ze groeien als paddestoelen uit de grond)
schichtige beestjes toch mooi vastgelegd.
Hehe gij zijt wel nen straffe zenne Tegen mij zeggen dat ge niet van plan was te posten in dieren. Dan toch maar doen en ineens met nen hof gaan lopen.
Hehe gij zijt wel nen straffe zenne Tegen mij zeggen dat ge niet van plan was te posten in dieren. Dan toch maar doen en ineens met nen hof gaan lopen.
Maar wel dubbel en dik verdient.
We hebben het er over gehad, ik weet het. Ik zit daarover inderdaad in een tweestrijd, en de reden om het niet te doen zou zijn dat ik weinig vrije tijd heb of dikwijls veel te moe ben (door mijn volcontinu shiftwerk met 3 jonge kinderen thuis die blijkbaar niet altijd willen snappen dat je soms ook overdag moet slapen) om deftige commentaren op andere inzendingen in showcase te leveren. Tijdens het huidige deugddoend verlof (dat spijtig vrijdag ten einde loopt) en met deze foto kon ik het toch niet laten. Mijn bedoeling is dan ook om toch wat meer bij te blijven
Zeker bedankt , en dat we spoedig samen eens op stap kunnen hier in de buurt
Comment