Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koosje, aangenaam!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koosje, aangenaam!

    Onze kittens zijn nu 3 weken oud en ik kan mijn ogen er niet van af houden.
    Ik zou een waardeloze fokker zijn, want ik kan geen afstand doen van deze kleintjes en ze gaan zeker NIET naar een vreemde. Ik ben dan ook druk aan het onderhandelen (lees emotionele chantage) met mijn man, want ik wil er 2 houden De andere 2 gaan naar mijn ouders, die ook lekker buiten leven. Duim voor me

    Affijn....ik wil jullie voorstellen aan ons nieuwe huismaatje: Koosje
    Met dank aan Henk, voor zijn mooie studioset.



  • #2
    Re: Koosje, aangenaam!

    Opnieuw een echte 'Monica' (knappe opname, maar helaas te soft)
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: Koosje, aangenaam!

      Hey mexicano...ik ga binnenkort je hulp nodig hebben met de kleuren. Ik heb nu mijn camera op Standaard rgb en de witbalans maar automatisch laten regelen.
      Wat vind je te soft? want ik heb er geen softe bewerking over gedaan.....ik zweer het
      Dat softe vind ik in bepaalde omstandigheden wel mooi, zoals bij dit onderwerp.
      Ik probeer mijn eigen stijl te ontwikkelen, en een haarscherp foto heeft niet altijd een meerwaarde, dat is slechts mijn mening. Mijn doel is om hier ooit eens blind een foto te plaatsen en dan kijken of de BD-ers weten wie de foto gemaakt heeft.

      tx voor je opmerking.

      Comment


      • #4
        Re: Koosje, aangenaam!

        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Hey mexicano...ik ga binnenkort je hulp nodig hebben met de kleuren. Ik heb nu mijn camera op Standaard rgb en de witbalans maar automatisch laten regelen.
        Wat vind je te soft? want ik heb er geen softe bewerking over gedaan.....ik zweer het
        Dat softe vind ik in bepaalde omstandigheden wel mooi, zoals bij dit onderwerp.
        Ik probeer mijn eigen stijl te ontwikkelen, en een haarscherp foto heeft niet altijd een meerwaarde, dat is slechts mijn mening. Mijn doel is om hier ooit eens blind een foto te plaatsen en dan kijken of de BD-ers weten wie de foto gemaakt heeft.

        tx voor je opmerking.
        Ergens ben ik met jou akkoord...op voorwaarde dat je er ook in slaagt scherpe foto's te maken
        Succes met de katjes (we hebben er ook drie, en ik slaag er niet in daar foto's van te maken)
        Canikon 40D - D200, D300

        Comment


        • #5
          Re: Koosje, aangenaam!

          Het is lastig he Die krioelende katjes, die niet willen stil zitten. Ik heb ze in een mand op tafel gezet...2 flitslampen erop en voila

          Ik zal je morgen wat haarscherpe foto's toesturen....en een paar foto's waar ik de kleur maar niet van goed krijg (jij blij)

          Comment

          Working...
          X