na heel veel geduld kon ik deze fourangerende porseleinhoen van dichtbij fotograferen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
porseleinhoen in close up
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: porseleinhoen in close up
ik vind het een knappe foto van een zeer zeldzaam beestje.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bertpix Bekijk berichtik vind het een knappe foto van een zeer zeldzaam beestje.
Waarschijnlijk ergens in een donker hoekje maar misschien kunnen de kleuren en het contrast verbeterd
Comment
-
Mooie waarneming en je geduld beloond , maar de foto zelf zegt me veel minder omwille van het standpunt, achtergrond en de flits.
MVG,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtMooie waarneming en je geduld beloond , maar de foto zelf zegt me veel minder omwille van het standpunt, achtergrond en de flits.
MVG,
groeten johnLast edited by john breugelmans; 11 juni 2009, 02:06.
Comment
-
-
Dit kan tellen !!! Van deze moeilijke vogel toch nog een deftige foto maken.
Ik wou dat hij van mij was.. Ik hoop deze ooit ook nog eens voor de lens te krijgen.
Groeten,
Rudy
www.vogelsvanbelgie.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door john breugelmans Bekijk berichtsorry maar deze foto is dus niet geflitst,hij is gemaakt in de vroege ochtend met een zonnetje op de vogel die het beest mooi verlichte ,en verder is het erg moeilijk om deze vogel vrij en met dit licht te fotograferen! er zijn dan ook vele uren aan besteed en veel gemiste nachtrust(elke morgen voor zonsopgang aanwezig).
groeten john
Enfin, ik had toch al gezien dat ze niet geflitst was
Comment
Comment