Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie waarneming en je geduld beloond , maar de foto zelf zegt me veel minder omwille van het standpunt, achtergrond en de flits.
MVG,
sorry maar deze foto is dus niet geflitst,hij is gemaakt in de vroege ochtend met een zonnetje op de vogel die het beest mooi verlichte ,en verder is het erg moeilijk om deze vogel vrij en met dit licht te fotograferen! er zijn dan ook vele uren aan besteed en veel gemiste nachtrust(elke morgen voor zonsopgang aanwezig).
groeten john
Dit kan tellen !!! Van deze moeilijke vogel toch nog een deftige foto maken.
Ik wou dat hij van mij was.. Ik hoop deze ooit ook nog eens voor de lens te krijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door john breugelmansBekijk bericht
sorry maar deze foto is dus niet geflitst,hij is gemaakt in de vroege ochtend met een zonnetje op de vogel die het beest mooi verlichte ,en verder is het erg moeilijk om deze vogel vrij en met dit licht te fotograferen! er zijn dan ook vele uren aan besteed en veel gemiste nachtrust(elke morgen voor zonsopgang aanwezig).
groeten john
Sorry, de opmerking over het contrast was een beetje misplaatst
Enfin, ik had toch al gezien dat ze niet geflitst was
Comment