Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Naar mijn mening? Ofwel iets meer van het beest, ofwel minder. Op dit moment vind ik hem iets te nauw gecropt (als hij gecropt is tenminste). Misschien zijn mijn hersenen gewoon niet gewoon om vierkante foto's te zien
Ik ga ook voor de 2e, het beest heeft nu tenminste wat ademruimte
een alternatieve crop zou zijn dat er rechts wat verdwijnt waardoor je een nog grotere virtuele kijkruimte ontstaat (maar daar ben ik niet zeker van hoor) even proberen is de boodschap
Originele vind ik inderdaad ook veel beter. (Meer ruimte in de kijkrichting)
Croppen hoeft voor mij niet altijd. Zo kan je soms (o.a. bij vogels) het habitat (natuurlijke omgeving en leefwereld) van de dieren beter tot zijn recht laten komen.
Dit is een persoonlijk gedacht weliswaar.
Grt. Jef
yep die tweede is stukken beter door de crop had je een beetje aan scherpte verloren
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment