Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Met deze foto's zou mijn kinderhand "meer dan gevuld" zijn.
Toch zou ik persoonlijk bij de 2de foto de taling wegshoppen. Leidt een beetje af, vind ik.
Toch mooi gedaan hoor!
Grt. Jef
Inderdaad Johan, zoals Hofie en The Fish al antwoordden: een zomertaling (maar dat had je zelf al gezien)
@Hofie: De zomertaling wegdoen...nee ik vond van niet, vond het nog wat extra aan de foto geven. Nu lijkt de lepelaar wat te kijken en te denken van 'wat doe jij hier kleine'
Anderzijds toont het ook de verscheidenheid van het gebied en dat vind ik ook niet mis. Wat daar allemaal op die plas zat.
In elk geval een dikke merci aan ieder die zicht de moeite getroost om zijn mening op mijn foto's te geven. Het doet plezier
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
mooie tweede
al vind ik de vogels wat aan de roze kant
s'morgens vroeg of laat op de avond gemaakt
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment