Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zal je moeten teleur stellen philippe, helemaal niets crop-crop. Goed geframed en 1 keer geduwd op de knop (gelijk nen ouderwetse moraalridder) en neeeeeeen, het was niet omdat het beest weggelopen was, maar omdat ik wist dat ik mijn beeld had (en neen niet door op mijn schermpje te kijken)
En euhm, al zeg ik het zelf, maar "niet slecht" vind ik toch naar mijn mening een beetje een eufimisme als je ziet wat er hier de revue allemaal passeert (en er zijn er hierboven die mijn mening blijkbaar delen).
Ik geef je wel gelijk hierover: het is inderdaad geen vogel zoals bijna alle foto's in dieren (maar die kat kennende zal er ergens diep vanbinnen wel een heel leger vogels zitten )
Alvast iedereen bedankt voor de comments!
Oorspronkelijk geplaatst door Photophil (De)Bekijk bericht
Niet slecht, ik hou wel van extreme crops ....... maar HOF-waardig zou ik het toch niet durven noemen.
HAHA, zal het maar als een compliment nemen zeker?
Als je hem zo al angstig vind: neem dan eens een paar stappen achteruit en interpreteer de zwarte vlekken rond de neus als neusgaten en de reflectie van zijn poten in zijn ogen (de witte vlekken) als vuurvlammen en je hebt je waarachtig een draak gemaakt
Ik moet wel zeggen dat de foto beter uitkomt op een zwarte achtergrond.
Comment