Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
wat staat hier?
schijnt een beetje een gewoonte te worden hier, maar ik zie het nut er niet zo van in?
grt,bouk.
Ik vind het ook prachtige waarnemingen , maar ik ben het toch ook eens met Petronix dat er meer in zit qua fotobewerking zonder dat het onnatuurlijk wordt
Ik vind het ook prachtige waarnemingen , maar ik ben het toch ook eens met Petronix dat er meer in zit qua fotobewerking zonder dat het onnatuurlijk wordt
u vraagt...wij draaien...
kwestie van alleman ewa content te stellen hé...mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Als ik de reacties lees dan lijkt het de normaalste zaak van de wereld dit prachtige schouwspel te zien, laat staan vast te leggen.
Hulde.
Vind wel dat dergelijke superplaten voor bewerkingstechnische verbeteringen open moet staan, want daar kan die nog mooier van worden.
Ben zo brutaal geweest een poging te wagen. als je het niets vindt haal ik hem weer weg.
Comment