Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik kan het absoluut niet beter en ik heb alle respect voor de kunde van de maker maar ik vraag me af of het feit dat die vleugel er bovenaan niet helemaal op staat en dat de vleugel onderaan wat ongelukkig in beeld is gebracht (hij lijkt afgeknipt), jullie niet stoort. Het blijft uiteraard een prestatie om deze schuwe vogel in de vlucht zo scherp vast te leggen.
Mooie foto. Maar persoonlijk vind ik dat je al betere hebt getoond van deze schuwe.
Wat me hier een beetje stoort is het spijtige dat de bovenste vleugel er niet helemaal op staat en de schaduw over de kop. Qua schaduw kun je natuurlijk niet kiezen bij natuurfotografie maar voor een of andere reden vind ik het hier storen.
Comment