Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een foto waarbij het wow!-gevoel bij mij opkomt.
Gewoonweg een prachtige foto! Niks op aan te merken.
Reiger staat er schitterend op (scherp tot en met en mooie doortekening in de veren)
Mooie omgeving, kleuren zijn naturel.
Grt. Jef
Staat er inderdaad schiterend op, mooi detail weergave.
Met een iets wazigere achtergrond had het missschien nog beter geweest. ( Maar dan zijn we weer aan het muggeziften )
Net zoals deze reiger heb ik ineengedoken en met een bang hartje op de terugkeer van Elsan gewacht.
Gelukkig is de artiesteningang al die tijd open gebleven.
Je ziet toch wel dat het materiaal er is op vooruitgegaan
't Was al zwaar bewolkt en tegen het komende onweer aan, ISO 400 en een sluitertijd
die maar nipt was, maar ik vind dat lensje toch niet slecht presteren voor zijn ouderdom. Ik had ten andere geen goesting om met mijn 500 in een wolkbreuk te verzeilen
Comment