Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ooievaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ooievaar

Tussen de buien door even de polder in geweest. Had gehoopt op velduil, maar deze twee knappe vogels doen er niet voor onder

Last edited by jellevanaalst; 4 mei 2009, 17:46.

Re: Ooievaar

GEEN NESTFOTOGRAFIE! Geintje!

Hele mooie tweede, door de houding t.o.v. elkaar en de bomen overtreft deze de eerste, die ook niet slecht is.
    Niet geschoten is altijd mis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erryt Bekijk bericht
      GEEN NESTFOTOGRAFIE! Geintje!

Hele mooie tweede, door de houding t.o.v. elkaar en de bomen overtreft deze de eerste, die ook niet slecht is.
      Geintje of niet, ben toch blij dat er mensen zijn die andere (minder voorzichtige) lieden erop wijzen dat het verstoren van nesten in de broedperiode uit den boze is. Heb me eerder 'schuldig' gemaakt aan het posten van een foto met daarop een turkse tortel op nest, maar deze was genomen vanaf mijn balkon (dus dat moest kunnen volgens mij...). Heb eerst nog getwijfeld aan het posten van de schot van de duif, maar gezien de mooie compo toch gedaan (gezien het uitblijven van reacties toch maar niet gedaan ;-)). Deze foto's van de ooievaars zijn vanaf de openbare weg gemaakt op circa 50 meter afstand, zonder enige wezenlijke verstoring toe te brengen. Een beetje gezond verstand gebruiken he , dan zijn deze fotogenieke vogels toch nog te vereeuwigen
      Last edited by jellevanaalst; 3 mei 2009, 21:05.

Comment

Ik weet het. Mijn ouders zijn woonachtig vlakbij een heus ooievaarsdorp, de beesten staan hoog op een paal, knappe jongen die dan met zijn groothoeklens een mooie nestfoto weet te maken!
        Niet geschoten is altijd mis

Comment

inderdaad...gezond verstand gebruiken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            inderdaad...gezond verstand gebruiken
            Akkoord (ik ga er ook al eens over)

Eerste is prima

Comment

Vanwaar de 'eer' dat deze foto's na bijna een jaar weer uit de mottenballen worden gehaald....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jellevanaalst Bekijk bericht
                Vanwaar de 'eer' dat deze foto's na bijna een jaar weer uit de mottenballen worden gehaald....
                denk vanwegen de discussie over nestfotografie elders?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X