Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaten woonst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlaten woonst

van een Zoetwatermossel.

Mvg.
    Robert

Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Verlaten woonst

Niets op af te keuren wat mij betreft. Puur natuur. Blaadjes, takjes e.d. storen mij niet.
    Belichting, compo en schaduwspel dik in orde. Lekker scherp.
    Foto is ook niet 'gemaakt'. De mossel lag daar en je hebt hem zo gelaten. Positief.
    Maar hij spreekt mij niet echt aan. Denk dat het komt omdat hij nogal sober is, wat nog eens wordt versterkt door de zwarte ondergrond.
    Ieder zijn smaak, want er zullen er zeker zijn die deze wel leuk vinden.

Comment

Ja, ik!
      Om de redenen die Koraya aanhaalt en omdat sober mij niet stoort, integendeel...

Persoonlijk zou ik hem bij 'stilleven en abstract' hebben gezet want veel dier is hier niet meer te zien
      Last edited by Fengari; 26 april 2009, 01:29. Reden: 'somber' moest natuurlijk 'sober' zijn...
      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
      vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wAckO Bekijk bericht
        Ja, ik!
        Persoonlijk zou ik hem bij 'stilleven en abstract' hebben gezet want veel dier is hier niet meer te zien
        Gelijk heb je. Had ik moeten aan denken.

@kohraya Bedankt voor je eerlijke commentaar.

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

mooi shot hoor, jammer dat de kleuren van het parelmoer er niet zo uit komen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
          X