Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik ben hier wat aan het sukkelen met wat mijn ogen zien en mijn hersenen verwerken precies . Eventjes op slot gezet, maar direct weer geopend. Bedankt Jos om me erop te wijzen.
Herman,
Ik vind dit een moeilijk om te beoordelen. Scherpte zit heel goed, belichting ook... alleen de compo vind ik ietsje minder, iets te centraal naar mijn smaak.
Ik ben hier wat aan het sukkelen met wat mijn ogen zien en mijn hersenen verwerken precies . Eventjes op slot gezet, maar direct weer geopend. Bedankt Jos om me erop te wijzen.
Herman,
Ik vind dit een moeilijk om te beoordelen. Scherpte zit heel goed, belichting ook... alleen de compo vind ik ietsje minder.
Hoi, David,
en ik dacht dat de leliebladeren net wat extra toevoegden aan de compositie , zodat het minder saai zou ogen,
Oorspronkelijk geplaatst door Herman BlockxBekijk bericht
Hoi, David,
en ik dacht dat de leliebladeren net wat extra toevoegden aan de compositie , zodat het minder saai zou ogen,
De leliebladeren doen hun werk Herman... ze dragen bij tot het beeld en de compo, maar ik vind het hoofdonderwerp wat te centraal staan. Misschien komt het omdat die opvallende ogen zoveel aandacht vragen. Ik kan het zelf niet goed verklaren. Verder is de foto af voor mij.
Comment