Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pasgeboren veuleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pasgeboren veuleke



    Last edited by bagste; 9 april 2009, 00:45.

  • #2
    Re: pasgeboren veuleke

    Leuk beest - het is er weer tijd voor. Bij #1 vind ik het jammer dat dat hek zo prominent in de achtergrond aanwezig is en zou ik een standpunt iets meer naar links beter hebben gevonden zodat de neus/bek duidelijker buiten de omtreksvorm van het veulen had uitgestoken - dat levert wat mij betreft altijd een sterkere vorm op. Een veel lager standpunt had er zelfs voor kunnen zorgen dat de gehele kop los was gekomen van de rest van het lijf, maar het is de vraag of je dan nog goed oogcontact had gehad. Verder lijkt het zonnig te zijn in het beeld, maar het contrast is toch vrij vlak. Tenslotte zou ik zelf dit shot nog wat krapper croppen omdat ik de poten aan de onderzijde niet prettig vind aangesneden.

    #2 is een mooi moment, maar erg onscherp en ook hier helpt de achtergrond niet mee en is de lichtval niet ideaal - het oog is slecht zichtbaar en donker, terwijl de achtergrond juist verlicht is - eigenlijk zou dat andersom moeten zijn.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: pasgeboren veuleke

      Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
      Een veel lager standpunt had er zelfs voor kunnen zorgen dat de gehele kop los was gekomen van de rest van het lijf
      lijkt me niet zo goed voor het veulen...
      Maar 'k snap hem hoor...

      De eerste vind ik heel erg mooi, juist door de 'eens wat anders dan anders'-houding en positie...

      De tweede zegt me niet zoveel, inderdaad door ongelukkige belichting en scherpte die niet ligt waar hij zou moeten liggen.
      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
      vroeger op dit forum bekend als wAckO

      Comment

      Working...
      X