Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vandaag een vrije dag omdat mijn jongste dochter jarig is.En heb van deze gelegenheid gebruik gemaakt om even een uurtje rond etenstijd een natuurgebied te bezoeken.Dit mannetje Torenvalk kon ik van op ongeveer ooghoogte biddend fotograferen.Ik heb een mooie serie kunnen maken.Hier alvast eentje
wil je in de toekomst wel eens verwittigen vooraleer zo'n foto te posten !!!
nu lag ik bijna van mijn stoel ...
inderdaad onwezenlijk mooi ... pose, standpunt, belichting, scherpte, kleuren ...........
Comment