Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een heel mooi modelletje en dat blijkbaar mooi blijft zitten bij het nemen van foto's
Nu de foto's ... tweede foto vind ik de beste en natuurlijkste De bloemen in de eerste foto horen IMHO niet bij een hond en bij de derde kijkt hij ook niet 'happy' bij het knuffeltje
Ga ook voor nummer 2, maar vind 3 ook wel mooi en echt aandoenlijk. Alleen lijkt de knuffel er scherper op te staan dan de hond. Bij 1 storen de bloemen. Had hier liever die knuffel of een oude pantoffel tussen zijn poten gezien. Hoe dan ook: heel knap werk!
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Wauw Dina is knap!
Hoe trek jij zo'n foto's? op een groot wit doek? met licht op palen?
Ik ken niets van studio-foto's en weet dus niet hoe dat in zijn werk gaat.
Wauw Dina is knap!
Hoe trek jij zo'n foto's? op een groot wit doek? met licht op palen?
Ik ken niets van studio-foto's en weet dus niet hoe dat in zijn werk gaat.
dank je!
nee geen doek, de achtergrond is papier, het licht enkele elichcrome flitsers staan idd op "palen" ook wel eens statieven genoemd
ik licht de achtergrond uit met 1 fliters, links vooraan zet ik een grote octabox met een flitser(2meter doorsnee) rechts vooraan ook een flitser in een paraplutje, een beetje klooien met dat licht en dan lukt het wel.
Comment