Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
net zoals de andere 2 Antoine,zeer mooi werk
zeg zitten die allemaal in uwe tuin??
Het is een komen en gaan.
Je kunt het zo gek nog niet bedenken maar hier vlieg van alles rond.
Het is alleen de kunst om het mooi vast te leggen.
Daar ik geen echte natuur fotograaf ben, moet ik nog veel kneepjes van het vak leren.
Het is een komen en gaan.
Je kunt het zo gek nog niet bedenken maar hier vlieg van alles rond.
Het is alleen de kunst om het mooi vast te leggen.
Daar ik geen echte natuur fotograaf ben, moet ik nog veel kneepjes van het vak leren.
mvg
Antoine
dan heb je een mooie tuin Antoine,ik moet het stellen met reigers
Die recht-voor-de-raap compositie ben ik echter van jou niet gewoon. Daarom vermoed ik dat je bij de twee eerste foto's de camera in de schuilhut gelaten hebt en - vanuit het huis - met de afstandsbediening hebt afgedrukt.
DIe eerste past zeer mooi bij de titel, hij kijkt echt zo van: "kijk mij eens die mezen verdrongen hebben". Zeer goed, alle drie, maar voorkeur voor 1.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Technisch zijn deze foto's perfect in orde.
Die recht-voor-de-raap compositie ben ik echter van jou niet gewoon. Daarom vermoed ik dat je bij de twee eerste foto's de camera in de schuilhut gelaten hebt en - vanuit het huis - met de afstandsbediening hebt afgedrukt.
Jos,
Ik heb geen afstandbediening voor de camera.
We schreeuwen soms om meer mm echter deze keer had ik teveel mm, ze pasten er gewoon niet in.
Deze foto's zijn allen uit de hand gemaakt.
mvg
Antoine
Bedankt voor de complimenten.
Wat ik bedoel met de kneepjes is dat de doorgewinterde natuurfotograaf veel meer weet dan alleen fotograferen.
En daar scheelt het bij mij aan, hopelijk heb ik nog een lang leven voor me om van moeder natuur veel te leren, maar ook vooral veel te genieten.
Een ding heb ik wel al geleerd en dat is dat je ontzettend veel geduld moet hebben.
Het kan dagen duren voordat je de juiste foto gemaakt hebt.
In de tijd dat ik in de schuiltent zit geniet ik dan ook van de mooie omgeving.
Op dit moment fluiten de vogels en dat is voor een oud stad mens gewoon genieten.
Vogels staan er erg mooi op,alleen de dikke tak waar de goudvinken op zitten vind ik iets teveel v.h.goede.Vooral bij het mannetje vind ik die tak toch storend werken.
Comment