Ook deze zijn uit Noorwegen waar ik van 22-28 februari te gast was. Volgend jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk weer die kant op omdat ik het gevoel heb nog niet het uiterste uit de kan te hebben gehaald. Daar zijn 6 dagen fotograferen ook eigenlijk te weinig voor. Mochten er mensen meewillen dan hoor ik het wel. Jullie zijn van harte welkom en laat jullie graag meegenieten van dit ongerepte stuk Europa. De reis is zeer gevarieerd, dit in tegenstelling tot de eentonige boottripjes in de overbekende Poolse Oderdelta.
In Noorwegen zul je de steenarend, zeearend en raaf in het wild kunnen fotograferen en de lynx, wolf en poolvos in een prachtig natuurpark die speciaal voor ons haar deuren in de winter opent. Tevens zullen we het ree en de eland in de sneeuw kunnen fotograferen alsmede de havik, allemaal in het wild.
gr. Edwin Kats
1.
2.
3.
In Noorwegen zul je de steenarend, zeearend en raaf in het wild kunnen fotograferen en de lynx, wolf en poolvos in een prachtig natuurpark die speciaal voor ons haar deuren in de winter opent. Tevens zullen we het ree en de eland in de sneeuw kunnen fotograferen alsmede de havik, allemaal in het wild.
gr. Edwin Kats
1.
2.
3.
Comment