Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je zult idd een fantastische trip naar Noorwegen gehad hebben...schitterend!
Je geeft aan dat dergelijke foto's in het wild maken onmogelijk is... ? Het zijn idd niet allerdaagse foto's en in het wild niet zomaar te reproduceren, echter je werkt toch ook veel met een schuilhut? Ik geef toe, je zult aardig wat geduld en ook geluk moeten hebben. Aan je kwaliteiten zal het in ieder geval niet liggen..
Om zulke platen in het wild te maken zul je iedere dag moeten voeren om ze op een ideale plek te krijgen. Vele vele dagen doorbrengen in een schuilhut en dan ook nog veel geluk hebben om ze zo dichtbij te krijgen. Aangezien ik (helaas) niet in Noorwegen woon is het niet haalbaar om wekelijks naar Noorwegen te vliegen en de voorbereidingen te treffen.
Om zulke platen in het wild te maken zul je iedere dag moeten voeren om ze op een ideale plek te krijgen. Vele vele dagen doorbrengen in een schuilhut en dan ook nog veel geluk hebben om ze zo dichtbij te krijgen.
Dat is dan wel weer jammer.
Het zijn wel 3 schitterende foto's geworden maar over de tot standkoming daarvan zullen we het waarschijnlijk niet eens worden.
Sorry als ik jouw reactie niet helemaal kan plaatsen. Misschien wil je het nog even toelichten en ik hoop dat we het snel met elkaar eens zullen worden
Sorry als ik jouw reactie niet helemaal kan plaatsen. Misschien wil je het nog even toelichten en ik hoop dat we het snel met elkaar eens zullen worden
Het voeren van dieren in het wild om te op een mooie posittie te krijgen voor de foto.
Comment