Zojuist terug gekomen uit Noorwegen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een fantastische tijd heb gehad. Mijn doel was om de zeearend en steenarend te fotograferen en dit is bijzonder geslaagd. Ook was er nog wat tijd om de Lynx en poolvos te fotograferen. Met een toestemming op zak mochten we de leefruimte van de Lynx en poolvos betreden. Wat een machtig moment om oog in oog te staan met deze dieren.
Zulke foto's in het wild maken zijn onmogelijk en ben daarom erg blij met deze platen.
Ook viel mij op hoe deze dieren vol levenslust zaten en er fantastisch uitzagen. De dame die zorgt draagt voor de welzijn van deze dieren heeft veel over het leven van deze dieren verteld en al met al ben ik er een stuk wijzer van geworden.
Mochten jullie benieuwd zijn naar de overige beelden vanuit Noorwegen, neem dan een kijkje op mijn website.
gr. Edwin Kats
1.
2.
3.
Zulke foto's in het wild maken zijn onmogelijk en ben daarom erg blij met deze platen.
Ook viel mij op hoe deze dieren vol levenslust zaten en er fantastisch uitzagen. De dame die zorgt draagt voor de welzijn van deze dieren heeft veel over het leven van deze dieren verteld en al met al ben ik er een stuk wijzer van geworden.
Mochten jullie benieuwd zijn naar de overige beelden vanuit Noorwegen, neem dan een kijkje op mijn website.
gr. Edwin Kats
1.
2.
3.
Comment