Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit echt wel jammer van die onscherpte..Tzijn zo prachtigge platen dat je er stil van word.Kleuren en opname composities zijn geweldig..Volgende keer Statief..En hopen dat die kikkers blijven stilzitten voor een paar seconden..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Inderdaad, knappe platen maar mag net wat scherper, al is het idd niet makkelijk. Zo'n statief is wel een serieuze verbetering voor de scherpte, maar ik heb wel zelf al ondervonden dat sommige bezoekers dit dikwijls minder lijken te apprecieren... je durft nogal eens in de weg te staan... Maar goed, zou je alleszinds moeten helpen!
Ik vroeg mezelf af of op de 2e foto de onscherpte een overheersende factor was, gezien de reacties is die vraag beantwoord
Ik en statief gaan niet zo goed samen, tegen de tijd dat ik in positie sta, is mijn "onderwerp" vaak weer weggesprongen...ben dus net zo eigenwijs als de dieren zelf en blijf stug uit de hand proberen
Ik en statief gaan niet zo goed samen, tegen de tijd dat ik in positie sta, is mijn "onderwerp" vaak weer weggesprongen...ben dus net zo eigenwijs als de dieren zelf en blijf stug uit de hand proberen
Al eens een monopod geprobeerd? Kan soms al een hele hulp zijn en gaat veel sneller...
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Al eens een monopod geprobeerd? Kan soms al een hele hulp zijn en gaat veel sneller...
Ik heb getwijfeld aan een monopod toen ik een statief heb aangeschaft, maar ik was bang voor te weinig stabiliteit...misschien toch maar eens proberen dan, want met het statief kom ik ook niet dicht genoeg op het glas.
Comment