Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
vandaag ook naar de zee gegaan, om deze toch wel fotogenieke modellen vast te leggen en mijn nieuwe 80-400 te testen, veel foto's, maar nu weinig tijd, toch al eentje er uitgehaald:
Mooi Misschien net iets te centraal
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
ze zijn inderdaad heel aangenaam, behalve als de 'toeristen' toestuiken
eerst is er een losse hond op afgevlogen, later 2 franstalige dames die de beestjes wensten te "aaien", toen heb ik me toch kwaad gemaakt
ze zijn inderdaad heel aangenaam, behalve als de 'toeristen' toestuiken
eerst is er een losse hond op afgevlogen, later 2 franstalige dames die de beestjes wensten te "aaien", toen heb ik me toch kwaad gemaakt
Tja, ons landje is gewoon te dichtbevolkt - er is voor dergelijke grote dieren al lang geen plaats meer... zelfs in de winter aan onze stranden. Het is doodjammer, maar het is nu eenmaal zo
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment