Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
3 mooie. Da's dan één om de 2 uur .
Prachtig zeg. Vooral die eerste (als ik de momentopname van de vlieghouding moet beoordelen).
En prachtige tekening in de witte veren. Dus perfect (be)licht.
En dan nog eens haarscherp ook.
'k Vind het spijtig dat er geen Exif inzit (al was het maar om van te leren want als ik naar een fototentoonstelling ga kijken zetten ze die der ook niet bij).
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
3 mooie. Da's dan één om de 2 uur .
Prachtig zeg. Vooral die eerste (als ik de momentopname van de vlieghouding moet beoordelen).
En prachtige tekening in de witte veren. Dus perfect (be)licht.
En dan nog eens haarscherp ook.
'k Vind het spijtig dat er geen Exif inzit (al was het maar om van te leren want als ik naar een fototentoonstelling ga kijken zetten ze die der ook niet bij).
Sorry, vergeten te vermelden : Canon 50D - 400 mm L 5,6 USM - f 6,3 - diafragmavoorkeuze - ISO 400.
Mvg.
Last edited by Ho-Merris; 18 februari 2009, 21:56.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de eerste plaat gevolgd door de 2de en dan de laatste. Maar wel jammer dat je zoveel koude hebt moment trotseren voor 3 foto's. Maar ze zijn dan wel zeer de moeite waard das weer een voordeel.
Heel erg mooie opname
Mijn voorkeur: 1, 2, 3
Om mooie plaatjes te maken moet je er inderdaad soms veel koude en ontbering voor over hebben, ik weet van meespreken
Comment