Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@Bouk: je kunt je niet voorstellen wat voor moeite het kost om ze alleen maar op hun plek te laten blijven he?
Ik zal je vertellen hoe dat gaat: 2 kattenbakken naast elkaar geschoven, kussentje ertussen om het gat op te vullen want die bakken lopen schuin weg. Bontkleedje er over heen. De fokster van de kittens zet het kitten op het kleedje, probeert zijn aandacht te trekken met een speeltje. Ik zit op mijn gat op de grond, ongeveer 1,5 m vanaf het kitten. Net te ver om er zelf bij te kunnen.
Op het moment dat mijn hulp achter mij gaat staan met het speeltje, zit het kitten op de grond want die wil achter dat ding aan.
Ze kan er dus niet vandaan gaan en staat er dus a.h.w. naast. Op het moment dat ze het speeltje lager en vóór het kitten houdt, krijg ik het in beeld. Houdt ze het iets hoger, dan springt ie er weer naar toe.
En zo gaat dat dan de hele tijd x 6
Water over de rug.
Comment