Het heeft wat geduurd vooraleer ik deze eens serieus voor de lens kreeg, maar nu staat 'm erop!..zonder zon, en met sneeuw en vrieskou kwam ie er zo uit..mvg!
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Heel mooi! Met de derde zou ik heel blij zijn, maar 1 en 2 spelen voor mij toch in een hogere klasse.
Ik zou ze wel minder hebben verscherpt. Ben ik de enige die zich eraan stoort dat overdreven verscherpen zeker bij vogelfotografie de norm dreigt te worden?
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Ze staan er inderdaad mooi op deze kuifje. Ik ga ook voor de 2de omdat beide andere een tikkeltje te donker zijn naar mijn idee. Maar ik heb ze zelf nog niet op de plaat dus stik jaloers.
Ik vind het echt een mooie reeks
Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e foto Mooi scherp en lekker onscherpe achtergrond.
Vogel kijkt ook precies echt naar de lens, like it
Oorspronkelijk geplaatst door RobinvervoortBekijk bericht
Ik vind het echt een mooie reeks
Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e foto Mooi scherp en lekker onscherpe achtergrond.
Vogel kijkt ook precies echt naar de lens, like it
Ofwel kijkt die vogel scheel, ofwel ik, maar volgens mij kijkt hij recht naast de lens.
Is wel een prachtige foto met inderdaad mooie kleuren, veel scherpte en een mooi bokeh.
in compositie gezien ga ik voor 2
maar kwa beoordeling in fotokwaliteit voor nr 3
omdat ik wat meer ruis zie in foto 2, en de pootjes van het diertje wat flets overkomen.
misschien nr 2 nog eens na bewerken .daar ik denk dat je de foto wat hebt opgelicht zou ik het nog eens proberen, maar de pootjes niet mee oplichten en ietje donkerder laten .is maar een idee anders voor mij nr 2,3,1, ze zijn wel prachtig zeker de moeite om ze perfect te maken .scherpte zit zeker goed
Comment