Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik denk dat ze een Coon is, maar ben niet zeker. Ze komt van bij een dierenarts die een nestje kittens had van een klant die er niet meer voor kon of wilde zorgen . . .
Op haar paspoort stond "Europese korthaar" , maar dat kan dus zeker niet. Ik heb wel nooit eerder een kat gehad die zoveel belang hecht aan gezelschap, ze kan echt niet goed alleen zijn.
Ik denk dat ze een Coon is, maar ben niet zeker. Ze komt van bij een dierenarts die een nestje kittens had van een klant die er niet meer voor kon of wilde zorgen . . .
Op haar paspoort stond "Europese korthaar" , maar dat kan dus zeker niet. Ik heb wel nooit eerder een kat gehad die zoveel belang hecht aan gezelschap, ze kan echt niet goed alleen zijn.
zelfde verhaal van onze Ché, iedereen vraagt of het een ras is, zeer zeker, stratuvarius stratier Dit zijn heel gelukte kruisingen van straat en ras in het beste geval hoor.
Comment