Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bouk,
Bedankt voor je reaktie; 't is wel net dezelfde foto hoor ( de link komt zelfs rechtsreeks vanop de site)
Ik denk dat dit komt door het verschil in kleur van de achtergrond; de meeste foto's tonen mooier op een zwarte achtergrond, vind ik zelf.
Man, man, man… wat een foto's! Echt topkwaliteit! Ik vind ze alle drie even mooi, misschien met een lichte voorkeur voor de tweede. Had je alleen de derde gepost, had ik gezworen dat het een foto van een tam huisdier was. Hoe krijg je het voor elkaar! Indrukwekkend!
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Bouk,
Bedankt voor je reaktie; 't is wel net dezelfde foto hoor ( de link komt zelfs rechtsreeks vanop de site)
Ik denk dat dit komt door het verschil in kleur van de achtergrond; de meeste foto's tonen mooier op een zwarte achtergrond, vind ik zelf.
Mvg, Theo
yep dat zal het zijn.
kunnen we hier kiezen op BD?
grt,bouk.
--------------------------------------------------------------------------------
Mooie reeks. Hoe doe je het toch..In een schuilhut ofzo met een 400 lens?
Inderdaad, vanuit een schuilplaats en met de Canon 100-400 genomen ( zoals bijna alle vogel/dier foto's op mijn site). Het is de enige tele die ik heb en ik ben er zeer tevreden van.
Comment