Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooie Dof en achtergrond. De diertjes had ik liefst wat groter in beeld gezien.
Een klein puntje is dat de achterste vogel lijkt te "poolen" op de rug van de andere.
Geeft een grappig effect.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Een klein puntje is dat de achterste vogel lijkt te "poolen" op de rug van de andere. Geeft een grappig effect.
Volgens mij zijn die gewoon aan het paren, hoor!
Geeft de foto's juist een meerwaarde. Mooi moment en mooi vastgelegd. Maar ben het eens met mijn voorgangers: het zijn wel héél erg kleine plevieren.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Geeft de foto's juist een meerwaarde. Mooi moment en mooi vastgelegd. Maar ben het eens met mijn voorgangers: het zijn wel héél erg kleine plevieren.
Groet,
Gabriël
Deze diertjes zijn ook aan het paren.
Mooi moment vastgelegd.
mvg
Antoine
Groet,
Gabriël
Ik had het niet in de gaten...Inderdaad mooi vastgelegd..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooie actiefoto's
Voor mij moeten ze ook niet groter ,beetje decor is mooi
Johan
zo denk ik er ook over laat ze zo maar ze zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment