Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
...die een beetje loenst .'k Ben weer zo een beetje over en onder vanalles gekropen
hij kwam al door 't water op me af...mmmm...lekker hapje moet die gedacht hebben
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
weer een mooie Jacky, mooi verschil tussen de zon en schaduwkant zonder overbelichte of dichtgelopen delen.
Aangezien je foto hier staat ga ik ervan uit dat ze minstens je toestel hebben weten te redden. hopelijk meer ook .
Tot deze avond?
Groetjes,
Tom
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Das een prachtig beest he? Mooi vastgelegd en ik denk dat je op zo een moment maar beter achter de tralies taat inderdaad..De blik in zijn ogen verteld genoeg. En daar gaat het mij om in deze foto..Echt een KILLER deze foto.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ne mooie Jacky ! Die had wel zin in een snack. Mooie kleuren, heerlijke scherpte en dat vanuit een hachelijke positie
Heb je ooit, jaaaaren geleden, toen deze dieren nog spraken, die schele leeuw, Clarence, uit Daktari gezien ? Ewel, dit is zijn tijgertegenhanger ervan. Je hebt chance gehad, door zijn dubbel zicht heeft hij waarschijnlijk de andere Jacky opgepeuzeld.
Marleen
weer een mooie Jacky, mooi verschil tussen de zon en schaduwkant zonder overbelichte of dichtgelopen delen.
Aangezien je foto hier staat ga ik ervan uit dat ze minstens je toestel hebben weten te redden. hopelijk meer ook .
Tot deze avond?
Groetjes,
Tom
Hé Tom, ach ja... deze avond clubvergadering. 'k Ga nog 'heel' arriveren hoor, alleen...'k heb mijn jeans gescheurd 'k was een heel klein beetje geschrokken toen die zo bliksemsnel tegen de draad opvloog...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Een beetje 'n tegenwringende compo en net daardoor zeer 'aantrekkelijk'...
Schitterend portret met alerte ogen
Knap werk !
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Een hele mooie Jacky. Enne...gewoon zo dicht mogelijk erbij hè
Ze hebben mij een keer weg moeten halen bij de luipaarden in Beekse Bergen.
Was ook een beetje te veel en te ver doorgekropen. Vonden de heren oppassers niet leuk.
De luipaarden waren lui
Comment