Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Mooie kievit, maar de wulp vind ik veel sterker. Zo eenvoudig: groen gras, blauwe lucht en een prachtige vogel die zijn meest opvallende kenmerk netjes 'showt'. Een heerlijke plaat, waarbij het standpunt van de fotograaf een hoofdrol speelt. Knap!
Vraagje: ik zie hier wel vaker halve kaders. Mijn eerste reactie is dan altijd: oops, er ontbreekt een stukje. Dan pas dringt het tot me door dat het wellicht zo bedoeld is. Het duurt een fractie van een seconde, maar leidt me toch telkens even af. Geeft zo'n half kader de foto écht een meerwaarde? Ik ben er niet wild van, maar misschien vinden anderen het prachtig.
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Prachtige foto's, alle 2 en inderdaad het is de eenvoud die ze prachtig maakt, weinig storende elementen in het beeld en je aandacht wordt naar de vogel 'gezogen'. De halve kaders zijn misschien persoonlijke voorkeur maar ik heb graag wat ruimte in het beeld.
Comment