Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Om maar eens een keer een ander achtergrondje te gebruiken,
je houdt ervan of je vindt het niks
maar uiteindelijk gaat het om Panter
en die staat er mooi op toch?
De poes staat er fantastisch op. Heel mooi. Perfect. Zo goed dat ik alleen naar de achtergrond keek, omdat jij daar zelf over begon.
Hou ik van die achtergrond? Niet speciaal. Stoort hij mij? Helemaal niet. Was een egale achtergrond beter geweest? Het zou me verbazen. Voor mij is deze foto áf.
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Laat ik het zo stellen: ik heb hier heel veel prachtige poezenfoto's van jou gezien die zo op een prentbriefkaart of zelfs een poster kunnen. Maar deze steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit. Dat ligt vooral aan de kunde en passie van de fotograaf en aan het model. Maar mijn kop eraf als ook de gekozen achtergrond de foto geen meerwaarde zou geven. Niet alleen qua idee (de combinatie Panter / pantervel), maar ook esthetisch. Het klopt gewoon allemaal.
Meningen verschillen en maar goed ook. Ik hoop wel dat je hier foto's blijft tonen die ook ondergetekende kunnen bekoren.
Groet,
Gabriël (the loud minority)
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Ik hou van afwijkende standpunten maar ben ook niet bang om van de geijkte paden af te wijken hoor.
Egale effen achtergronden zijn mooi maar af en toe moet je eens wat doen om de zinnen te prikkelen
Comment