Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geweldig he die dieren hoe ze altijd aan, het zonnebaden zijn..Ik wist helemaal niet dat die dieren tot op de pier kwamen?
Je moet wel geluk hebben ...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zo mooi!
Ik kan niet kiezen. Zijn eigenlijk totaal verschillende foto's.
1: Grappig en vertederend door de herhaling en uitdrukking.
2: Prachtig portret met mooie details.
3: Heerlijk licht, warme kleuren en fantastische geeuw.
Helemaal mijn gedacht
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Een hele mooie serie. De tweede foto is misschien het meest "gewoon", maar met deze foto heb ik toch het meest. Mooi laag standpunt, opvallend het licht op de snorharen, mooie pose en goede scherpte. De eerste foto is heel grappig hoe ze daar beide liggen en het licht is ook heel erg mooi. De derde erg leuk met die geeuw, maar wat betreft de compositie, voor mij de minste van de drie.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Geweldig he die dieren hoe ze altijd aan, het zonnebaden zijn..Ik wist helemaal niet dat die dieren tot op de pier kwamen?
Je moet wel geluk hebben ...
Er is een wezenlijk verschil tussen een golfbreker en een pier, schoonSpikke.
Comment