Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige vogel - een welkome gast neem ik aan. Mooie pose in #1, zou wel een randje van de bovenkant afmogen. #2 vind ik een stuk minder vanwege de positie van de snavel - de vorm ervan gaat zo verloren. #3 vind ik het sterkst - jammer dat er niet wat meer ruimte aan de onderkant en minder aan de bovenkant zit.
´k Vind de derde het mooist. Lekker scherp en een mooie achtergrond qua vervaging en vooral qua kleur. Dit maakt hem voor mij wat rustiger om naar te kijken dan de andere twee.
Mooie nummer één Jean. Vogels die je niet alle dagen zo mooi vrij voor de lens krijgt!
Hier zitten ook zeer veel Appelvinken in de polder. Eigenlijk het hele jaar door.
Echter ze goed voor de lens krijgen is andere koek. Ga zo verder!
Ha Jo,
Wat heerlijk om weer foto's van je te kunnen bewonderen. Je appelvink staat er weer prachtig op. Vind ze alle 3 fraai, maar de eerste vind ik de allermooiste door het fraaie zijaanzicht. Mooi licht had je hier en zo komen die mooie donkerblauwe vleugelveertjes mooi uit.
Van de week ook een appelvink ontmoet, maar juist die blauwe veertjes kreeg ik er helaas niet op. Prachtig werk weer en zit nog steeds te wachten totdat je je werk eens een keer bundelt via een site ofzo...
Groetjes Edwin
Er wordt aan gewerkt Edwin...t'zal nog eventjes duren maar hij komt er.
En inderdaad, geen gemakkelijke vogel om te platen.
Comment