Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ach , ik heb met ze te doen hoe ze daar bij elkaar ineen gedoken zitten. Gelukkig voor hen is de vorst periode voorbij. Ik vind het een heel apart beeld hoe de zilver- en blauwe reigers daar samen zitten. Mooi in het winterse en ijzige landschap.
Heel mooi beeld, maar ik mis toch wat scherpte denk ik.
Ik dacht trouwens dat reigers nooit samen zitten? Er wordt toch altijd gezegd dat je een plastic reiger aan je vijver moet zetten, dan komt een echte reiger je vissen niet opeten..
Groetjes
CANON EOS 450D + 18-55 IS + 55-250IS + Speedlite 420Ex + RC1
hiermee is het tegendeel bewezen. Heb deze zomer aan het Lac du Der een 40-tal grote zilverreigers en een 20-tal blauwe reigers op een hoopje zien zitten. Als het echter op eten aankomt zal je ze niet vlug in groep zien. Ze broeden daarentegen wel in kolonies.
Comment