Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Jaloers jaloers jaloers ben ik. Ze komen ook dikwijls in mijn tuin maar zijn toch vrij schichtig,ben er nog niet in geslaagd ze zo mooi vast te leggen.
P.S. : is dat met een 400mm Nikon genomen?
Héél mooie foto's, en ja hoor, mijn voorkeur gaat ook uit naar de derde, misschien wel omdat de specht op die foto zo streng kijkt
Vraagje omtrent de opname: hoever zat hij bij jou vandaan toen je de foto's nam?
Héél mooie foto's, en ja hoor, mijn voorkeur gaat ook uit naar de derde, misschien wel omdat de specht op die foto zo streng kijkt
Vraagje omtrent de opname: hoever zat hij bij jou vandaan toen je de foto's nam?
De eerste is op 10,00 m, de laatste op 7,94 m.
Jaloers jaloers jaloers ben ik. Ze komen ook dikwijls in mijn tuin maar zijn toch vrij schichtig,ben er nog niet in geslaagd ze zo mooi vast te leggen.
P.S. : is dat met een 400mm Nikon genomen?
Walter
Met een 200-400 VR.
Alle info staat trouwens in de exif. Te bekijken met bvb Kuso Exif viewer. Je kan daarmee de exif opvragen rechtstreeks vanuit Internet Explorer, dus zonder eerst de foto te downloaden.
De eerste is op 10,00 m, de laatste op 7,94 m.
Alle info staat trouwens in de exif. Te bekijken met bvb Kuso Exif viewer. Je kan daarmee de exif opvragen rechtstreeks vanuit Internet Explorer, dus zonder eerst de foto te downloaden.Eric
Bedoel je dat je de info omtrent de afstand tot het object kunt lezen in die exif-file
Gebruik zelf Opanda...
Comment