Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ringmussen maar dan anders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ringmussen maar dan anders

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
    BD is echt wel kritiekloos geworden
    Tweede foto is een potentiële winner, maar voor mij is de plaat veel te donker...
    Hooglichten en middentonen kunnen een stuk helderder. Ik heb het hier gedaan en het maakt een grauwe, fletse foto (die het nu jammergenoeg is) veel pittiger...
    De kleuren zijn imho ook een beetje te rood, maar daar valt over te discussiëren, want dat is een beetje gebonden aan interpretatie en smaak...

Jeetje, ben ik nu de enige die dit ziet, of ben ik de enige die dit durft zeggen. Die tweede foto is een pareltje, maar dan alleen met een degelijke nabewerking. Als de grootste hoop van BD dit niet ziet, dan vraag ik mij af...
    Greetz, Kariboe
    je hebt gelijk hoor Kariboe, over de hele lijn
    het "licht" ontbreekt in deze foto's vandaar ook m'n opmerking ivm de achtergrond
    heb de foto met de twee mussen ook even in ps geopend, het kan inderdaad stukken beter en dan is het een prachtplaat waarbij de achtergrond dan wel natuurlijk overkomt en het wit in de hals van de mussen dan ook wit is......

Comment

BD is echt wel kritiekloos geworden
      Tweede foto is een potentiële winner, maar voor mij is de plaat veel te donker...
      Hooglichten en middentonen kunnen een stuk helderder. Ik heb het hier gedaan en het maakt een grauwe, fletse foto (die het nu jammergenoeg is) veel pittiger...
      De kleuren zijn imho ook een beetje te rood, maar daar valt over te discussiëren, want dat is een beetje gebonden aan interpretatie en smaak...

Jeetje, ben ik nu de enige die dit ziet, of ben ik de enige die dit durft zeggen. Die tweede foto is een pareltje, maar dan alleen met een degelijke nabewerking. Als de grootste hoop van BD dit niet ziet, dan vraag ik mij af...
      Greetz, Kariboe
      Je hebt gelijk. De foto heeft wat nabewerking nodig, maar 't blijft een wel een unieke opname.
      http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Greetz, Kariboe
        Misschien was de bewerking minder en op het moment van plaatsen vond ik de foto in starttopic het mooiste.

Dan zou het zo een betere plaat worden, dat kan even goede vrienden :-)

mvgr Walter
        ~ Canon + weinig glaswerk

WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

Comment

He ja, misschien heb je de bewerking nu een tikkeltje overdreven, maar inderdaad, de foto is frisser en helderder
          Ik zou dit plaatje bijhouden, want het is een mooike : een mooie momentopname van die speelse, kibbelende mussen
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

de 2de

Jakke
            Canon en glas
            www.jakke16.be

Comment

He ja, misschien heb je de bewerking nu een tikkeltje overdreven, maar inderdaad, de foto is frisser en helderder
              Ik zou dit plaatje bijhouden, want het is een mooike : een mooie momentopname van die speelse, kibbelende mussen
              Greetz, Kariboe
              Misschien eens een voorbeeld geven in welke richting hij zou moeten gaan... met een beetje uitleg?

Comment

Working...
              X