Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
'k denk niet dat IK me vergis, beste.
ik twijfel aan de verklaring van TS ...
mm
Dat lijntje van de TS had ik niet gezien. 't Zal dus begripsverwarring zijn bij de TS. Een 5OOmm lens die kan scherpstellen tot op 50 cm, dat zou al een serieuse tele-macro zijn
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Wat betreft die scherpstel afstand, tja ik heb gecopied en gepasted vanuit een database. Zal daar een omzettings foutje zijn :-). Het staat geukkig goed in de exif :-)
Iets wat je mussen vaak ziet doen, dat ruziën. Maar o zo moeilijk vast te leggen. Prachtige actiefoto's met een rustige achtergrond. Ook ik heb een voorkeur voor de tweede, maar dat doet niets af aan de kwaliteit van de eerste. Naar de HOF ermee.
BD is echt wel kritiekloos geworden
Tweede foto is een potentiële winner, maar voor mij is de plaat veel te donker...
Hooglichten en middentonen kunnen een stuk helderder. Ik heb het hier gedaan en het maakt een grauwe, fletse foto (die het nu jammergenoeg is) veel pittiger...
De kleuren zijn imho ook een beetje te rood, maar daar valt over te discussiëren, want dat is een beetje gebonden aan interpretatie en smaak...
Jeetje, ben ik nu de enige die dit ziet, of ben ik de enige die dit durft zeggen. Die tweede foto is een pareltje, maar dan alleen met een degelijke nabewerking. Als de grootste hoop van BD dit niet ziet, dan vraag ik mij af...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment