Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Mooie reeks en een extra om een paar uur in je tuinhuis te zitten vandaag, 'k heb ook wat foto's genomen van vogeltjes.... was bijna bevroren goh.. dat was koud brrr
Mooi werk. Ik probeer het ook wel eens van achter glas, en als ik de resultaten bekijk houd ik me maar voor dat ik de ramen eens moet wassen, maar het ligt toch echt aan de fotograaf. Heb je deze trouwens van achter glas genomen ? En zo nee, vliegen ze niet spontaan weg als ze het geklik horen ?
Mooie reeks en een extra om een paar uur in je tuinhuis te zitten vandaag, 'k heb ook wat foto's genomen van vogeltjes.... was bijna bevroren goh.. dat was koud brrr
Ik vond het wel gezellig in mijn tuinhuisje,lekker mazoutkacheltje en op tijd een bakje koffie
Grt
Theike
Mooi werk. Ik probeer het ook wel eens van achter glas, en als ik de resultaten bekijk houd ik me maar voor dat ik de ramen eens moet wassen, maar het ligt toch echt aan de fotograaf. Heb je deze trouwens van achter glas genomen ? En zo nee, vliegen ze niet spontaan weg als ze het geklik horen ?
Ik heb een klein gat gemaakt in mijn tuinhuisje om mijn lens door te steken
en wegvliegen van dat geklik ik denk het niet ik denk dat ze dat al stilletjes aan gewend zijn
Grt
Theike
Tuinhuis met mazoutkachel en koffie; en ik maar koude voeten hebben in mijn hutteke in 't broek
Langer dan twee uur hou ik het met dit weer niet uit; gewoon te koud!
Comment