Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ja de laatste is geringd de eerste niet. Heb ook buizerds al geringd gefotografeerd en eigenlijk zowat elk vogeltje wel wat rondvliegt vliegen geringde van rond. Zou een geringde vogel vreemd zijn dan? Hiermee worden onderzoeken gedaan.
mvgr Walter
Als ik al eens een vogel fotografeer, dan zit die meestal in Afrika. Heb nog nooit een ring op zo'n foto tegengekomen. Vandaar.
Vind ze op zich erg goed. Heb bij de eerste wel het idee dat de scherpte-diepte niet 'klopt'. Heb je die achteraf geblurred ofzo?
Dit is het effect wat je krijgt als je op gelijke hoogte van onderwerp fotografeert. Heb een hele serie hier van met hetzelfde effect. Is net iets te veel werk als je dit moet gaan doen . En anders gezegd moet ik het als een compliment opvatten want ik denk dat weinigen het op deze manier kunnen blurren :-) daar ga je altijd iets van terug vinden....
@ducaudi, Er is geschoten met de 500mm IS USM + de 1.4 TC geschoten op F/71 met de EOS 40D
geringd???? Elke gekende nest roofvogels worden geringd en genoteerd om het vogelbestand bij te houden ( en ook wel om te vermijden dat een malafide roofvogelliefhebber de neiging krijgt om ééntje te vangen om in de kweek te gebruiken, vlgs onze "in the house valkenier"
Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment