oh laat maar....toch geen kat die kijkt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
teddybeer
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: teddybeer
71 die er meer dan een dag over doen om 'eens te kijken' en oharme 83 een halve dag later,
ik behoor hier niet tot 'de kliek' en ben het beu foto's te posten waar toch geen reactie op komt, dus waarom nog moeite doen? Terwijl andere post direct 350 vieuws hebben na een dag...omdat het een bekende naam is waarschijnlijk die post.
De mentaliteit hier moet grondig veranderen, dat is geen nieuwtje, tja...
En gewezen worden op spellingsfouten, daarvoor ga ik wel weer naar school en das niet waarom men hier foto's post, het is om uit je fouten te kunnen leren.
Zo kan ik ook niets leren...geduld heb ik genoeg... maar het raakt toch op na veel proberen. Ben niet de enige die hier zo over denkt ook.smile ! ...it confuses people ...
Comment
-
Al de niet-geregistreerde bezoekers tellen ook mee in dat aantal maar kunnen niet antwoorden.
Dat neemt niet weg dat er toch ook bezoekers langs komen die wel kunnen antwoorden.
Plaats jij ook een commentaar bij elke topic die je opent?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht71 die er meer dan een dag over doen om 'eens te kijken' en oharme 83 een halve dag later,
ik behoor hier niet tot 'de kliek' en ben het beu foto's te posten waar toch geen reactie op komt, dus waarom nog moeite doen? Terwijl andere post direct 350 vieuws hebben na een dag...omdat het een bekende naam is waarschijnlijk die post.
De mentaliteit hier moet grondig veranderen, dat is geen nieuwtje, tja...
En gewezen worden op spellingsfouten, daarvoor ga ik wel weer naar school en das niet waarom men hier foto's post, het is om uit je fouten te kunnen leren.
Zo kan ik ook niets leren...geduld heb ik genoeg... maar het raakt toch op na veel proberen. Ben niet de enige die hier zo over denkt ook.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtgrote onzin dit...kijk eens naar je vorige posts!!!!
grt,bouk.
ik volgmvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtAl de niet-geregistreerde bezoekers tellen ook mee in dat aantal maar kunnen niet antwoorden.
Dat neemt niet weg dat er toch ook bezoekers langs komen die wel kunnen antwoorden.
Plaats jij ook een commentaar bij elke topic die je opent?
Waarom moet ik commentaar zetten bij men eigen topics, wat zou de bedoeling daarvan kunnen zijn? Moet ik van mezelf iets leren dan?
>>Lees even niet naast de kwestie, vind het gewoonweg jammer dat de meesten bijna 2 volle dagen nodig hebben om een topic 'te ontdekken' ,
terwijl post die bijna tegelijkertijd met mij zijn verschenen wel 300 vieuws en 10 tallen comments krijgen,>>
Op een foto reageren is toch zo lastig, terwijl op deze tekst reageren vanzelf gaat, toch grappig!Last edited by Mightycat; 12 december 2008, 19:54.smile ! ...it confuses people ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht71 - 83 - mentaliteitsmile ! ...it confuses people ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk berichtwaar slaat dit op? bezoekers kunnen op zich al niet antwoorden...
Comment
-
Comment