...nog uit mijn zomerarchiefje...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
IJsvogeltjes
Collapse
X
-
-
Re: Ijsvogeltjes
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtZeer mooie eerste Jacky.
En prima cijfertjes.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtJos, ugh ....cijfertjes ?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtJe bent vergeten de exif eruit te halen.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
yep, die stok ken ik (ik plukte 'm aan de linkerkant van het pad, en koos expres voor die zon-gebleekte kleur.....kwestie van een uitdaging.).
blijkbaar was de achtergrond een groter probleem...mvg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk berichtyep, die stok ken ik (ik plukte 'm aan de linkerkant van het pad, en koos expres voor die zon-gebleekte kleur.....kwestie van een uitdaging.).
blijkbaar was de achtergrond een groter probleem...mvg!
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtDie achtergrond was toch niet echt zo, he? Die is of vervangen of er is zwaar aan geknutseld, volgens mij.
(Foutje in de titel: IJsvogeltjes. Raar maar waar.)'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Comment
-
Re: IJsvogeltjes
Knappe foto's van deze mooie vogel, de bewerking kan me minder bekoren.
Ik denk dat de originelen mooier zijn.
Comment
Comment