Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Run for your life !!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Run for your life !!!!

@MantaRay:
    Bedankt voor je uitleg, het is me nu al wat duidelijker. Veel succes met deze vorm van fotografie.
    Groetjes,
    dzumbo
    mijn foto's: www.reneheylen.be

Comment

graag gedaan

Comment

Prachtplaat en terecht in de HoF

Comment

Waw ik ben zeer vereerd, hartelijk dank

Comment

Jouw HOF nominatie vind ik nu eens compleet terecht sie. Ik vind dit een erg mooie foto. Van onderwaterfotografie ken ik niks, maar gerekend dat ik het boven water al erg moeilijk vind, doe ik mijn pet af voor dit. Een goeie foto maken met een haai vlakbij (ontdekte hem via de hof trouwens)
            Marleen
            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

dat haaitje stelt eigenlijks niks voor hoor, tis een ongevaarlijk rifhaaitje (trouwens de meeste haaiensoortehn zijn belange niet zo gevaarlijk als de media laat uitschijnen)

Zelfs de vissen hoeven niet echt bang te zijn tenzij ze gewond of ongezond zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
                dat haaitje stelt eigenlijks niks voor hoor, tis een ongevaarlijk rifhaaitje (trouwens de meeste haaiensoortehn zijn belange niet zo gevaarlijk als de media laat uitschijnen)

Zelfs de vissen hoeven niet echt bang te zijn tenzij ze gewond of ongezond zijn.
                Op die diepte niet, eenmaal aan de oppervlakte zou ik er toch mee oppassen
                Flickr

Comment

Working...
                X