Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koolmees, maar dan anders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• koolmees, maar dan anders

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Niets aan, beetje bizar of toch leuk.

iso 400 1/50 sec. F4

gr. Edwin Kats

Last edited by Edwin Kats; 27 november 2008, 15:52.
    Nikon D300 met MB-D10
    Nikon 200-400/4 VR

Re: koolmees, maar dan anders

Tja, het is ook een tak hé
    Origineel, maar ik heb er toch een beetje moeite mee.

Johan

Comment

Ik vind het een hele mooie!! Het is weer eens een andere benadering, en da´s meer dan welkom!! Vaak zijn het toch dezelfde soort foto´s, hoe prachtig ze ook allemaal zijn, dus deze valt voor mij erg positief op!!

Comment

Eigenaardig. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Heb jij zelf dat gewei daar neergepoot ? Jou kennende denk ik van niet. Als het daar op een "natuurlijke" manier terecht gekomen is dan vind ik het wel een positieve plaat al heb je hier eigenlijk twee onderwerpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edwin Kats Bekijk bericht
          Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Niets aan, beetje bizar of toch leuk.

iso 400 1/50 sec. F4

gr. Edwin Kats
          Het feit dat de koolmees op het gewei/schedel van een dode reebok zit, vind ik niet zozeer storend. Het is evengoed natuurfotografie en is zeker een origineel beeld.
          Mij spreekt evenwel de compositie van deze foto niet zo aan in die zin dat mijn aandacht voortdurend van de koolmees wordt afgeleid naar de schedel. Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk en één en ander hangt heel sterk af van het doel waar je deze foto voor wil gebruiken. Ik bedoel, puur als showfoto van een koolmees zegt hij niet veel maar ik kan mij deze foto bv heel goed voorstellen als kaft van een roman of zo.
          Slotconclusie is

Mvg
          http://www.filipmineur.be/

Comment

vind het gewoon een prachtige foto
            kleur van de achtergrond prima en die schedel stoort mij niet
            vind hem daardoor juist speciaal iets wat je niet alle dagen ziet
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
            X