Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik vind het een hele mooie!! Het is weer eens een andere benadering, en da´s meer dan welkom!! Vaak zijn het toch dezelfde soort foto´s, hoe prachtig ze ook allemaal zijn, dus deze valt voor mij erg positief op!!
Eigenaardig. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Heb jij zelf dat gewei daar neergepoot ? Jou kennende denk ik van niet. Als het daar op een "natuurlijke" manier terecht gekomen is dan vind ik het wel een positieve plaat al heb je hier eigenlijk twee onderwerpen.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Niets aan, beetje bizar of toch leuk.
iso 400 1/50 sec. F4
gr. Edwin Kats
Het feit dat de koolmees op het gewei/schedel van een dode reebok zit, vind ik niet zozeer storend. Het is evengoed natuurfotografie en is zeker een origineel beeld.
Mij spreekt evenwel de compositie van deze foto niet zo aan in die zin dat mijn aandacht voortdurend van de koolmees wordt afgeleid naar de schedel. Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk en één en ander hangt heel sterk af van het doel waar je deze foto voor wil gebruiken. Ik bedoel, puur als showfoto van een koolmees zegt hij niet veel maar ik kan mij deze foto bv heel goed voorstellen als kaft van een roman of zo.
Slotconclusie is
vind het gewoon een prachtige foto
kleur van de achtergrond prima en die schedel stoort mij niet
vind hem daardoor juist speciaal iets wat je niet alle dagen ziet
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment