Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Uitgebrand wit is echt een struikelblok voor mij. Ik weet dat uitgebrandde plekken op het origineel niet te verwijderen zijn, maar ik heb een tweede foto geplaatst waarop een filter is toegepast. Ik hoor graag of dit iets verbetering aanbrengt.
2e is inderdaad een stuk beter. Misschien een idee om een 2e flitser erbij te zetten.
Of bruine muizen voeren natuurlijk....
Groetjes Edwin
Ik gebruik nooit een flitser bij het fotograferen van onze dieren. De licht weerkaatsing komt van de warmtelamp die in het terrarium hangt.
Bruine ratten is een idee, alleen als een python eenmaal witte ratten is gewend, weigeren zij vaak een andere kleur te eten, daarnaast zijn onze diepvriesratten bijna altijd wit.
Dan moet ik het toch maar mezelf moeilijk maken en mezelf hierin verbeteren en de slangen gewoon hun maaltje laten eten
Dan vind ik de eerste versie toch wel de betere. Het uitgebrande wit accentueert nog meer de donkerte waaruit de dreiging komt
Bij de tweede zit het wit niet lekker en vind ik de foto gewoon minder krachtig
mvg,
Kinglouie
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Dan vind ik de eerste versie toch wel de betere. Het uitgebrande wit accentueert nog meer de donkerte waaruit de dreiging komt
Bij de tweede zit het wit niet lekker en vind ik de foto gewoon minder krachtig
mvg,
Kinglouie
Comment