Zo noemen ze de meeuwen hier ook wel eens geringschattend Maar er zitten toch ook mooie beesten tussen !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vliegende ratten
Collapse
X
-
Vliegende ratten
Labels: Geen
-
-
Re: Vliegende ratten
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtNr 1 is zonder twijfel een topfoto : origineel, geweldige compo en goede belichting en scherpte.
Mvg.
Hoedje af voor de fotograaf !
Mvg, Wim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtNr 1 is zonder twijfel een topfoto : origineel, geweldige compo en goede belichting en scherpte.
Mvg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DKW Bekijk berichtdat vind ik er ook van !
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Bij die titel dacht ik eerst aan duiven
Zoals reeds eerder aangehaald: de eerste is prachtig.
(dan voor mij drie, en tenslotte 2 - die vind ik ietsje te druk)Nikon D80 / AF-S DX Nikkor 18-135mm f3.5-5.6G / AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f2.8G IF-ED / Tokina AT-X Pro 12-24 f4 (IF) DX
Comment
-
prachtige foto's maar voor die eerste moet ik een sterker woord zoeken: subliemThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
photoshop olé>> CaNon 30D - 17/85mm USM - 50mm 1.4II - Peleng Fish Eye 8mm - 430ex <<
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk berichtNr 1 is zonder twijfel een topfoto : origineel, geweldige compo en goede belichting en scherpte. .Sandra
Comment
-
-
-
Mvg.~Lieve groetjes, Saskia~
Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtprachtige foto's maar voor die eerste moet ik een sterker woord zoeken: subliem'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk berichtprachtige foto's maar voor die eerste moet ik een sterker woord zoeken: subliempitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
Comment